engelsk dansk
FAQ



Hvordan køber jeg?
Du kan købe eller bestille direkte fra webshoppen (vi leverer til hele Verden), eller du kan gå på sightseeing i København
og besøge vores butik på Store Kongensgade 57.
For andre internationale ordrer og forespørgsler, kontakt:
Produktionen

Hvordan bestiller jeg en brugerdefineret cykel?
Til specielle og brugerdefinerede ordrer, kontakt os på
Produktionen Vi vil med glæde hjælpe dig med at finde din perfekte cykel.

Levering og produktion?
 håndlavede dele / tilbehør, som ikke er på lager, er der ca en en uges produktionstid og en uge forsendelse. Forsendelsesomkostninger varierer fra region til region.
For cykler, der ikke er på lager, kan der være op til10 ugers produktionstid og en uge forsendelse. Forsendelsesomkostninger varierer fra region til region.

Hvilken garanti er der på min nye cykel?
Vi leverer 5-års garanti på alle produkter og vil udskifte produktet, hvis det ikke kan repareres.

Er det let at finde reservedele til min cykel i andre lande?
Ja, vi anvender standard størrelser på alle vores cyklerså det er nemt at finde reservedele hos enhver god cykel butik på verdensplan.

Skal min nye cykel justeres?
JaVi anbefaler et generelt tune-up i løbet af de første 3 måneder. Det er naturligt, at dele kan blive løse i løbet af "break-inperiode". Disse kan justeres hos enhver god cykelbutik.
Det er dog gratis i hele cyklens levetid hos os

Hvordan vedligeholder jeg min cykel?
Behandl din cykel som alle andre mekaniske produkter, der bruges ofte. Prøv at opbevare den tørt når den ikke bruges og smøre alle bevægelige dele efter behov med de velegnede smøre produkter.

Hvor kan jeg få min cykel repareret?
Ligesom et tune-up, kan du få din cykel repareret af en lokal cykelmekaniker. Du eller den lokale cykelmekaniker er altid velkommen til at kontakte vores værksted for nødvendig hjælp.